Selamat Datang Awak :D

Terima Kasih kerana sudi menjejak kaki ke blog saya yang tak hensem nieh. Kalau dah masuk blog saya, jangan lupa follow taw. Sayang korang semua :D

Wednesday 7 November 2012

Kejuruteraan Awam Pilihanku

Assalamualaikum.

Bulan ni memang aku busy gile.
Memang takda masa untuk aku rehat.
Tapi takpe la busy pun sebab demi masa depan aku jugak.

Alhamdulillah.
Aku baru dapat tawaran Politeknik.
Tapi aku memang tak sangka dapat tawaran kos Kejuruteraan Awam.


Seriously aku terkejut.
Aku ni bukan tahu sangat about Civil Engineering nie.
Lagipun aku ni bukan belajar kat sekolah TEKNIK pon dulu.
Aku sekolah kat Sekolah Harian biasa je.

But it's ok.
Walaupun aku blank pasal Kejuruteraan nieh.
Nanti bila aku dah masuk POLI nieh, boleh la aku learn pasal kejuteraan nieh.

Aku pilih Kejuruteraan Awam ni sebab peluang pekerjaan dia meluas.
So, bagi yang berminat nak jadi engineer tu.
Jangan lupa ambek kos Kejuruteraan Awam nieh.

GOODLUCK !!

No comments:

Post a Comment

KakiBlog