Selamat Datang Awak :D

Terima Kasih kerana sudi menjejak kaki ke blog saya yang tak hensem nieh. Kalau dah masuk blog saya, jangan lupa follow taw. Sayang korang semua :D

Wednesday 28 November 2012

Kos Kejuruteraan Awam Terpaksa Kutempuhi

Assalamualaikum.
Amacam ?
Sihat ?

Hari ni aku busy gila.
Pagi aku keluar, petang pukul 5 lebih baru balik.
Habis lenguh-2 badan aku ni haa.

Pagi tadi aku jumpa cikgu untuk mintak cop pengesahan.
Aku ingatkan cikgu tu nak cop je tapi boleh pulak dia baca borang aku.
Dia baca satu persatu pulak tu.

Lagipun aku ni bekas pelajar sekolah tu.
SMK Tunku Abdul Rahman wooo.
Player pasukan BOLASEPAK KEDAH pernah training kat padang sekolah aku.
Kau ada ? Hahaha !!
Dia ada tanya aku ni kelas sains ke masa form 5.
Memang tak ah. Aku ni budak akaun masa form 4 and 5.

Pastu bila dia dapat tahu aku budak kelas akaun tapi dapat kos kejuruteraan awam.
Mulalah cikgu tu kasi ceramah kat aku panjang lebar macam kutbah.
Memang terpaksa ah aku dengar ceramah cikgu aku.
Tapi berguna jugak ah ceramah cikgu aku tu.

Dia suruh aku study hard bila dah masok POLI nanti.
Al maklumlah aku ni budak akaun tapi ambek kos kejuruteraan awam.
Memang aku kena study hard ah lepas nieh.

Tapi takpe sebab bila masok POLI nanti dia akan ajar dari awal bab.
Alhamdulillah, lega rasanya bila cikgu aku cakap camtu.
Pape pon aku memang kena rapat siot dengan pensyarah lepas nieh.

Kalau tak.
Memang kelaut ah point aku lepas nieh.
Doakan kejayaan aku.

Sayang uolls. Lulz ~

1 comment:

  1. Hi , nak tnya cmna study KA ok tak ? Since sy pun bdk acc and dpt Kejuruteraan perkhidmatan bangunan , nk tnya susah tak :) mohon rply 🙇

    ReplyDelete

KakiBlog