Selamat Datang Awak :D

Terima Kasih kerana sudi menjejak kaki ke blog saya yang tak hensem nieh. Kalau dah masuk blog saya, jangan lupa follow taw. Sayang korang semua :D

Tuesday 30 October 2012

New York Lumpuh Akibat Taufan Sandy

Tahukah anda.
Say pun mula-2 memang tak tahu fasal taufan nieh.
Then bila terbaca kat akhbar dan media massa,
baru saya tahu fasal kejadian TAUFAN SANDY nieh.

Nak tahu tak ?
Amerika Syarikat sedang berada dalam keadaan berjaga-2.
Taufan ini telah melanda beberapa tempat.
Salah satunya di Atlantic City, di New Jersey.
Lihat gambar di bawah.


Begitulah keadaan di Atlantic City, New Jersey.
Dah macam tsunami je saya tengok.

Maybe semua ini ada sebab.
Sebab apa?
Hanya Tuhan yang mengetahui.

Saya ada menyediakan beberapa lagi gambar di bawah.


Teruk kan ?


Lihatlah bertapa menakjubkan kuasa Allah.


MasyaAllah.

Akhir kata .
Janganlah kacau dan menindas umat ISLAM.
Inilah balasanya yang diterima.

No comments:

Post a Comment

KakiBlog